Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

ΒΟΛΕΪ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΕ ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ

Ο Τάσος Κουμπλής που τιμήθηκε από τον ΣΕΠΠΕ για την προσφορά του στο ελληνικό βόλεϊ ως προπονητής αλλά και ως παίκτης μίλησε για την τιμητική διάκριση που παρέλαβε αλλά και για το νέο εγχείρημα του Κύζικου Νέας Περάμου που ανέβηκε στην Α2 ανδρών και έχει στόχο τα σαλόνια της Volleyleague.

«Eυχαριστώ τον ΣΕΠΠΕ για την τιμή που μου έκανε. Για μένα είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να βλέπω νέα παιδιά αθλητές και προπονητές να πρωταγωνιστούν. Είναι πολύ μεγάλο βήμα για αθλητές που μπαίνουν στην προπονητική. Εύχομαι να κάνουν ένα μεγάλο βήμα. Εμένα ο αθλητισμός που έδωσε πολύ μεγάλες χαρές και λίγες λύπες».

Για την άνοδο του Κύζικου Νέας Περάμου στην Α2 ανδρών και για το μεγάλο στόχο της Volleyleague ο Τάσος Κουμπλής δήλωσε: «Βοηθάω τα παιδιά στη Νέα Πέραμο. Είναι πρώην αθλητές μου που πλέον είναι μέσα στη διοίκηση του συλλόγου. Είναι κοντά στη δική μου φιλοσοφία. Δεν πρόκειται περί επιστροφής μου... Ποτέ δεν έφυγα από τα γήπεδα. Η Νέα Πέραμος μπορεί και θέλει να κάνει ένα βήμα παραπάνω και να βρεθεί στα σαλόνια της Α1 διότι ως ομάδα και ως περιοχή αγαπάει πολύ το βόλεϊ. Θα είναι πολύ καλό για το βόλεϊ να υποδεχτεί μία νέα ομάδα στις μεγάλες κατηγορίες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου